Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Julkram...

Av Camilla - 29 november 2007 21:41

Hejsan!!

Nu är det dags att visa kortet..

Denna lilla Tilda åhhh...hon är bara helt underbart söt...

Okej då ska vi se vad vi använt för matrial..


Cardstock i vinrödfärg.

Cardstock i guld.

Mönstrat papper.

Tilda är målad i Distresser.

Blommor från Prima.

Brads.

Tags.

Grankvist utstansat.

Alfabet Abigail.

Glimmermist.

Glitterlim.

3-D kuddar och vanligt lim.

Guld penna..

Chalk.

 Jag har även dekorerat innsidan på detta kortet...



 
 
SasSa

SasSa

30 november 2007 00:20

Jättesött kort vännen!
Kram SasSa

http://sawila.blogspot.com

 
Anita

Anita

30 november 2007 06:35

Hejsan!
Hon är verkligen söt, lilla Tilda. Och så fint du har målat och skapat.
Tänk, jag fick klubbpaketet i onsdags. Lite väl sent, men ändå. :o)
Hoppas att ni får en mysig helg och advent.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

30 november 2007 11:18

Hej!
Så mycket fint du producerat på sistone! :-)
Jag tar 50 kr för mina kort, kuvert eller cellofanpåse ingår i priset.
Trevlig helg!

http://cinodesign.wordpress.com

 
Carina

Carina

30 november 2007 13:30

Hej igen!
Ang pappret på sista kortet, det är DaisyD's, minns inte vart jag köpte det men du hittar säkert det om du snurrar in någon av shopparna :-) Det är superfint, håller med.
Trevlig advent på dig med :-)

http://cinodesign.wordpress.com

 
Leila

Leila

1 december 2007 00:34

Hejsan vännen

Måste bara komma hit och kolla vad du gjort sedan sist .. fniss .. Wow, vilket sött kort.
Ha det gott, och jobba lugnt.
*kram*

http://leila.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards