Direktlänk till inlägg 1 december 2007

Tack till Petra...

Av Camilla - 1 december 2007 19:31

Hejsan på er alla..

Vill passa på att önska er alla en trevlig Advent..

Fast jag saknar snön...Här i Borås är vädret urselt...Spöregn och mörkt..

trodde det var natt hela dagen...

Själv jobbar jag i helgen och får fira där...

Jag måste bara berätta:

Jag har vunnit en tävling..

Det är hos Petra/ Paradis...

Jag såg Petra dema hos Magnolia i sommras och hon är helt otrolig på att måla i Akvarell..

Petra firar 1 år som kortmakerska (Kan man kalla sig så?)

Och lottade ut ett helt ur gulligt kort till en som lämnade en kommentar på hennes blogg...  Vi var 84 st ,jag hadde nr:42 och blev vinnare..

Kortet finns på Petras blogg för er som vill se det..

Tilda med kransen är bara såå söt...

Tack Petra för att jag fick henne.

Kram: Camilla


Jag passade på att få lite kännsla av vinter på bloggen...har gjort en ny bakgrund till sidan...Vad tycks?


Jo...SasSa jag skulle vilja att du mailade mig, vill fråga en sak..

kan inte skriva någon kommentar på din blogg...

camilla.hermansson@telia.com


 
 
Anita

Anita

1 december 2007 20:29

Hej vännen!
Grattis till vinsten. Va kul!
Du.... jag trivs här i det blåa. :o)
Ha en mysig advent.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Leila

Leila

2 december 2007 23:22

GRATTIS!!!!
Vad kul. Måste iväg och kolla kortet
*kram*
Leila

http://leila.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anki

3 december 2007 08:04

sitter bara och njuter när jag tittar på dina otroligt fina kort. Jag är så stolt över dig. Hoppas ni alla mår bra, här är allt bra hoppas vi ses till jul. Var rädda om er många kramar Anki

 
Anna Göransson

Anna Göransson

4 december 2007 10:13

Tack för de fina kommentarerna i min blogg.
Du frågade efter papper som jag använt på ett kort. Pappret med godjul text på kommer i från Panduro, säljes i 5 pack. Det andra kommer ifrån Melissa Frances.

Ha en bra dag!

/Anna

http://annaspyssel.blogg.se

 
Silje

Silje

8 december 2007 15:06

Heisann!
Kjempeflott kort du har laget!
Og tusen takk for de koselige hilsene du har lagt igjen i bloggen min. Og du må selvfølgelig få lov til å linke til den nye siden.
Håper du får en riktig god helg!
klem Silje

http://www.siljesverden.blogg.no

 
SasSa

SasSa

8 december 2007 19:40

Grattis till vinsten! det kortet var såå fint!
Nu har jag mailat dig vännen. Konstigt att du inte kan kommentera. Får du inte fram kommentars sidan eller försvinner de bara?
Må så gött!
Kram SasSa

http://sawila.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards