Direktlänk till inlägg 15 december 2007

Inte bra.....

Av Camilla - 15 december 2007 09:47


Hejsan!

Jag hoppas att alla har haft en stämningsfull Lucia.

Det var en tidig morgon, Upp och locka hår och packa fika.

Sedan bar det i väg till skolan för att få se 2 st Lucia tåg..

Det är så fint och många fina Lucia sånger.

Det som berörde mig mest var Mikaelas klass (går i 6:an).

Dom sjöng Lucia sången på Itaienska, och det var såå fint.

Jag känner mig halv dassig och sliten. Har nog en praktfull förskylning att se fram emot...

Orken och insperationen tryter och ständig huvudvärk.

Samtidigt som Yrseln gör sig på mind.

Jag hoppas att det är en förskylning och inte mitt innre som spökar.

jag känner att jag är stresskännslig och allt. Ångest för julen...Livet är skört när man inte mår bra.

Så nu har jag ett par dagars semester att se fram emot.. Sååå skönt.

Ska försöka att vila och bara göra roliga saker...

Julstäda och pynta på Söndag med barnen och pyssla  och bara vara med Nova.

Med henne känner jag att jag hämtar kraft och energi..


I dag ska vi åka till Bråt och gå en riktigt lång prommenad.

Sedan handlar jag lite Julblommor och lite gott till kvällen att mysa med..

Jag har även börjat att måla dom sista motiven till julkorten och tänkte göra färdigt till ikväll..

Men nu blev det fasans mycket text för er att läsa...Och ett kort har jag att visa..


Kram: Camilla




 
 
SasSa

SasSa

15 december 2007 12:15

Ta hand om dig själv ordentligt i helgen och ta det riktigt lugnt. Många säger till mig att inte stressa och det är väl förnuftigt men samtidigt väldigt svårt. Hinner man inte allt, ja det blir ju jul iaf. Så jag skiter i mycket och gör bara sånt jag verkligen känner för att göra.*styrkekram*

Mycket stämmningsfull kort! Gillar färgerna och alla dekorationerna. Skitsnyggt helt enkelt!
Många kramar SasSa

http://sawila.blogspot.com

 
Leila

Leila

16 december 2007 23:56

Oh vad skönt för dig att få lite semester. Det är dig väl unt. Men tänk på att ta det lungt nu, så du inte stressar iväg med allt det som du så gärna vill hinna göra.
Vilket söt kort ..... som alltid. Du är så himla duktigt på det där.
Ha det nu så gott
*kram* Leila

http://leila.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

17 december 2007 10:40

Hej vännen!
Tack för ditt besök och rara rader.
Ta hand om dej på dina lediga dagar. Sprid ut sysslorna och ber om hjälp om det går.
Julen är för mej lite jobbig också av olika skäl. Jag skulle helst vilja åka till varmt land.
Men jag tänker... de där dagarna går fort över och måste vi ha allt det där som handeln tycker? Det blir ju bra ändå.

Idag har jag migrän, då slås bena undan och jag kan inte göra nåt. Och energi, det har jag verkligen inte alla 24 timmar om dygnet.

Vi kanske kan åka till Magnolia ihop du och jag? Till våren. Eller ta en skogsrunda med Nova? Och fika...

Ta hand om dej nu och du ska veta att jag tänker på dej.
Bamsekram från Anita (som gillar ditt blåa här)

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards