Direktlänk till inlägg 17 december 2007

Julpyntat och kort...

Av Camilla - 17 december 2007 13:51


Så där nu är granen på plats och Nova tyckte nog att det var lite konstigt..Många kulor att bära runt.

Jag är så rädd att hon ska bita sönder dom.

Men hon bar runt försiktigt.

Jag har även tagit fram hennes gran, och lite Tomtar. men i år har jag inte tagit fram alla.

Hon har det så mysigt vid sin bädd. Synd att det är så jäkla mörkt ute ska försöka att fota imorgon.

I går satt jag och gjorde julfint på hennes hemsida. Tyckte att det tog hela dagen. Gjorde julbakgrunder och allt.

Titta gärna in och skriv en liten komentar vad ni tycker i Gästboken, finns på första sidan. www.labradorlycka.com


Nu ska jag visa ett julkort som jag är såå nöjd med...

Tyckte att det blev bra.

Och nu undrar jag bara

VARFÖR gjorde jag inte så här?

Har dekorerat 3 st sidor och ja...Vad tycker ni?

Jag återkommer med Materiallistan i kväll.

Måste ut med Nova och sedan göra dom sista Julkorten och raskt i väg till Posten...fy för detta skynda..

Kram: Camilla.


Ojjj...Hmmm.ser att det var inte bra scannat...skratt...



 
 
Ingen bild

Mikaela

17 december 2007 16:16

Åhh..så fint det är Mamma.

 
Leila

Leila

17 december 2007 23:28

Hejsan vännen
Vad fint Nova har fått på sin sida. Ursköna färger.
Vilket underbart kort. Mysiga julfärger.
Så Nova har fått sin lilla vrå juldekorerad ... :-) .. Ska bli kul att få se korten, när du tar dem.
Nu är det dags att sova. Ha det så gott.
*kram* Leila

http://leila.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

18 december 2007 12:47

Hej! Så duktig du är, underbart kort :-)
Nu ska jag kika in på din dotters sida.
Ha det gott!

http://www.cinodesign.wordpress.com

 
Carina

Carina

18 december 2007 12:49

*fniss* så fint din "dotter" har det på sidan ;-)

http://h

 
SusanneSj

SusanneSj

18 december 2007 19:28

Hej där,
vilka ljuvliga kort du gjort sedan jag var här sist, helt underbara.
Kortet i detta inlägget är grymt snyggt, det har du lyckats med till 110%. Tack för tips och inspiration.
Swirl och kula på min insida är en pensel i photoshop.
Kram kram o ha det bra

http://susannesj.blogg.se

 
netha

netha

18 december 2007 21:49

Poppar in och vill bara säga att så fina kort du gör, urfina.
Sen måste jag bara säga att jag älskar labradorer, hade en för länge sedan som blev nästan 12 år, en ljuvlig hund. Nu har vi en byracka som är 75% labb, men han är go för det.
Ha en bra jul och glöm inte att njuta i stället för att stressa.

http://nethas.blogspot.com

 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

19 december 2007 12:11

Vilka finfina kort!
Gillar att du stuckit ner motivet bakom lite.

http://www.asamia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Skapa flashcards