Direktlänk till inlägg 31 december 2007

GOTT NYTT ÅR...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37


Hejsan på er alla...

Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?...

Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma.

Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt.

Nyårsafton och jobb..Jobbar kväll och ska upp tidigt och jobba i morgon, så det blir en lugn kväll med mat och mys...


 Jag önskar er alla ETT GOTT NYTT ÅR.

Och tackar för alla besök som jag har på min lilla blogg, tackar för komentarer som ni lämnar . Alltid lika roligt att ge som att få..


Jag skulle vilja ge er alla ett personligt kort, som tack och uppskattning till det som ni gör.

Så detta kortet som jag visar nu är till alla VÄNNER som jag har här på bloggen.

Kortet har varit färdigt länge men har inte visats förut.

Så vad är mer passande ...ler...


Jag har valt att kalla det för VINTER VÄNNER....


Kram Camilla.




 
 
Anita

Anita

31 december 2007 16:32

Hej vännen!
Tittar in för att önska dej ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!
Hoppas att det blir trevligt på jobbet.
Sött kort, tack för det. :o)
Målade den där lilla söta Fågelflickan igår.
I blått, vad annars? :o)
Är Magnolia mässan första helgen i feb? Jag har för mej att jag sett det nånstans.
Må så gott.
Vi ses nästa år.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

1 januari 2008 02:13

Hej Camilla!
Är här och beundrar dina underbara kort efter ett lugnt nyårsfirande.
Är såå avundsjuk på dig, vill också kunna göra så fina kort!
Gott nytt år!
Kram Anna

 
SasSa

SasSa

1 januari 2008 03:20

Gott nytt år vännen!
Sååå vackert kort! Älskar färgerna, alla detaljerna och vacker text. Summa...Helt underbart!!!
Kram SasSa

http://sawila.blogspot.com

 
Cathrin

Cathrin

1 januari 2008 19:38

Gott Nytt År själv vännen! Vilket härligt kort,tack för det.Har precis knåpat färdigt ett kort till ett brudpar,lägger ut det om ett par dagar så kika gärna in för en titt. Kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Kortmanitove

Kortmanitove

3 januari 2008 23:25

Hei Camilla, du hadde lagt igjen en så koselig kommentar i bloggen min for en tid tilbake, men jeg har hatt dataproblemer og ikke fått svart... men klart det er ok at du lenker til meg! Har tatt en titt på kotene dine jeg også, og syns du er kjempeflink. Flotte farger og morsomme oppsett har du. Lykke til videre med kort-lagingen!
Tove

http://kortmanitove.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 28 december 2007 22:30

  Hejsan! Nu är Julen förbi och jag undrar lite?..Vart tog den vägen?... Så snabbt, och det känns lite snopet att allt är över, Var kanske inte så konstigt för jag jobbade hela helgen och var bara ledig julafton och den var intensiv, och sedan var de...

Skapa flashcards