Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26


Hejsan!

Hoppas att ni har det bra.

Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler...

Bara text att läsa.


Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers..

Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det.

I början av November sökte dom nya svenska DT.

Jag chansade och lämnade in ett antal kort.

Och det nya som var i förra inlägget.
Sedan har tiden gått, och jag trodde väl inte att jag hadde någon chans bland alla sökande.


Men i Onsdags så var jag där och fick personligen reda på att det var så.

Vi pratade en stund om vad det innebär och om mina kort.

Jag har varit där nu i kväll och fått mitt första uppdrag...Ska göra 2 st jobb kort som ska med till mässa i Stockholm och Norge.

Det är helt nya stämplar som jag ska göra kort av.

 *************************************************
****************************

Tack!
Barbro och John,

för vänligt bemötande. Och goda råd och en härlig pratstund.

Tack Pauline för härliga stämplar att jobba med.

När korten är färdiga så kommer dom här på bloggen....


Nu väntar det lite Fredagsmys med familjen.

Kram : Camilla


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards