Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27


Hejsan..

Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått..

Åh, vad det värmer gott...

Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia.

Och det känns faktiskt riktigt bra.

Men lite konstigt, Tänk att få se sina egna kort i butiken och att dom ska åka på mässor...


Och på Torsdag kommer jag att lägga upp mina första DT kort..

Då är dom klara.

Och dom kommer på min nya blogg.

Bloggen är inte riktigt färdig än.


I dag har jag målat färdigt mina motiv till korten.

Jag blev riktigt nöjd med dom och det känns bra.

Så nu kommer det roliga..att montera dom .

Så hoppas att ni tycker om dom.


Om stämplarna kan jag avslöja .........Dom är såå söta... Vänta bara..skratt..

Och i olika färger blir dom snart små olika personligheter.

Nu väntar sängen ...

Kram på er ...

Camilla





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards