Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Korten är klara....

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19


Hejsan !

Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat..

Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia.

Upplägget på korten gick bra.

Jag blev själv jätte nöjd med korten.

Målningen är jag nog mest nöjd med.

I morgon ska jag lämna dom till Magnolia, och det blir lite pirrigt...

Undrar så vad dom säger och tycker om dom..

Det ska bli roligt att få visa dom för er...


Jag kommer att öppna min nya blogg I morgon eftermiddag, har lite kvar att jobba i kväll med den.

Jag hoppas att ni följer med mig till den.


Jag har länge funderat på att byta och vad passar bättre nu?

Jag skriver adressen i morgon.

Tack för gooa hälsningar här i bloggen..

Nu ska jag gå ut i regnet med Nova en stund...

Kram Camilla.




 
 
Anita

Anita

9 januari 2008 22:27

Hej vännen!
Då kommer jag tillbaka imorgon. :o)
Vad spännande!
Ha det gott och lycka till med bloggarbete.
Kram, Anita
Ps. Har du varit på ljusterapi hos mej? :o))

http://anita.bloggagratis.se

 
Leila

Leila

9 januari 2008 22:55

Jag tror att de blir lika njöda med korten som du själv blev. Vad nyfiken jag blev på dem ... fniss ..
Klart jag vill följa med till din nya adress. Fattas bara annat ... skratt ...
Ha det gott och hoppas ni inte blev allt för blöta när du och Nova gick en promenad i regnet

http://leila.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

9 januari 2008 23:09

Hej igen!
Tack för besöket.
Undra hur du skulle gjort kortet med House Mouse stämpeln? Jag har beställt mina direkt från USA, men en ny är på gång från Poppes. Måste ju testa att beställa därifrån. Frakten från USA kostar dessvärre mycket. Men jag beställde fyra st så då jämnade det ju ut sig om man säger så. :o
Bra att du tog dej lite ljus.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Cathrin

Cathrin

10 januari 2008 08:59

Hej vännen! Såg att du varit hos Anita(min goa vän)och undrade om det var svårt att beställa hos Poppe.Jag har bara positivt att säga om Maria på Poppes,snabba leveranser om det nu inte är beställningsvaror hon har fixat åt mej när jag var sen en gång med en beställning hon ställer upp,kalas. kommer tillbaks för nu är jag nyfiken på både blogg och kort.Ha det bra kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Av Camilla - 28 december 2007 22:30

  Hejsan! Nu är Julen förbi och jag undrar lite?..Vart tog den vägen?... Så snabbt, och det känns lite snopet att allt är över, Var kanske inte så konstigt för jag jobbade hela helgen och var bara ledig julafton och den var intensiv, och sedan var de...

Ovido - Quiz & Flashcards