Alla inlägg den 6 november 2007

Av Camilla - 6 november 2007 20:43


Hej på er alla pysselvänner!!!

Tänk..mitt i alla julkort som görs så höll jag på att glömma göra ett kort till min stora flicka.

Sandra som fyller 15 år.

Snabbt och väldigt fort fick denna lilla Tilda bli motivet.

Vet att Sandra är förtjust i denna stämpeln..

Present...Jo det ska hon få...en heldag med mig på mässan i Göteborg.

Inträde och mat och fickpengar..tror hon blir glad.

Då hon tror att jag ska åka med en kompis....Hi..hi...hi...

Tänk så snopen hon blir när hon öppnar kortet..

Hon har även fått göra om sitt rum så som hon velat ha det.


Har också gjort ett kort till.........ja, det kan inte sägas än, men kortet kommer att läggas ut på Lördag kväll...Hoppas att hon tycker om det.

Kram: Camilla.


Och nu till kortet...

Ovido - Quiz & Flashcards