Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Camilla - 7 oktober 2007 18:02

Så då var första mässan för min del gjord..Och det var i Partille.

Jag trodde nog att det skulle vara mera folk och utställare. men det var lagom. Det var mycket fint att titta på. Papper , stämplar ,chalkar, Distresser och mycket annat.

Tittade ut pappe som jag skulle handla. men det missade jag totalt. Jag handlade bara unka 2 st papper och 2 stämplar samt två nya Distresser, Jag tittade även på lite Demo av korttillverkning... Sandra var med, och visst är det gulligt när dom säger

-Mamma du gör mycket finare kort...Åh, jag bara smälte..Tack gooa Sandra för det.

Jag har inte gjort något nytt kort än. Har fått såå......ont i mina händer igen...Så det är svårt att få fingrar att lyda. Men jag har sådan lust att pyssla. Så jag ska trotsa värken och börja på ett denna veckan.

Måste ju testa dom nya stämplarna.

Johan har ordnat en sådan bra Dokument vagn åt mig och mina papper....Så nu blir det till att sortera och ordna upp i färger...

Nu blir det lite surfing vid datan och ska försöka att måla lite i kväll....

Kram Camilla.


Ovido - Quiz & Flashcards