Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Camilla - 10 oktober 2007 13:36

Då var det Onsdag och en härlig liten mini semester har jag...Är ledig i 5 dagar...Det ni.. fast jag ska passa på att städa...Visst låter det tråkit..Det är välbehövligt, och putsa fönster. Tycker inte om detta att städa. Fast det känns gott efteråt.

I kväll ska vi åka till Stina och pyssla...HURRA vad roligt det är..Vi sitter i hennes källare där hon har sin lilla butik och konstigt nog så känner man sig som hemma....Har tänkt att få gjort ett kort. I lite Höstfärger... Vi får väl se hur det blir... Undrar om jag ska handla något..Jo lite band och papper.

I helgen ska jag ta och sortera alla mina papper, Och stoppa i min fina Dokument vagn...Jag har även beställt ett Alfabet nu till min Cutterbug...Det blev Abigail och jag längtar så efter det...

Nu sticker vi till Stina....

Korten kommer i morgon...

Camilla

Ovido - Quiz & Flashcards