Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Morgon och nytt kort..

Av Camilla - 18 november 2007 10:34


Godförmiddag..

Tänk att natten går så fort. Kom in nu efter en runda i skogen.

Härligt att vandra ensam där.

I natt satt jag med ett kort till en arbetskamrat som ska sluta jobba dag hos oss, hon ska nu jobba natt...snyft..

Fick i uppgift att göra ett kort till henne.

Och det var inte det lättaste.

Men här kommer resultatet och hoppas att hon tycker om det.

Då ska vi se vad vi använt för material:


Stämpeln köpte jag på mässan.

 Målat på akvarellpapper med Distresser.

Cardstock i en härlig djupröd färg .

Mönstrat papper från: Imaginisce "Now and forever".

Journaling notebook från Prima.

Band och Brads från Making memories.

Blommorna kommer från Prima.

Texten är utskrivet på Datan.

Glitterlim och 3-D lack.
Kanter är Chalkade med Chestnut  Roan.


Försökte mig på att göra insidan av kortet med ...


Mina nya stämplar från Magnolia ska monteras i dag..

Och i går passade jag även på att städa i bland allt..

Det var nog allt just nu...

Önskar er en härlig Söndag..

Kram: Camilla


 
 
Cathrin

Cathrin

18 november 2007 19:17

Hej! Jättehärligt kort,hon kan inte bli annat än nöjd och glad.Kram Cathrin

http://www.cathrink.blogg.se

 
Leila

Leila

18 november 2007 23:17

Men så sött kort. Klart hon kommer att gilla det. Fattas bara. Insidan blev ju också bra.
Visst är det skönt med promenader. Man får liksom rensa hjärnan då. Sen är det ju härligt att se sin hund njuta också.
*kram*
Leila och Charlie

http://leila.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

19 november 2007 10:50

Vilket fint kort du gjort. Hur kan hon bli annat än nöjd ;o)
Ha en bra dag!

http://anettej.blogg.se

 
Anna M

Anna M

20 november 2007 00:06

Jätte fint kort! Jag gillar verkligen din blogg, är mycket glad över att jag har hittat hit. Jag kommer att titta in fler gånger!

http://stampelanna.blogg.se

 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

21 november 2007 20:54

Kanonfint kort du gjort!!!

http://www.asamia.blogg.se

 
Tomtens Dotter

Tomtens Dotter

21 november 2007 23:00

Hej
Jag är segast i hela världen. Men nu är din tändsticksask frankerad och ligger i handväskan så den ska postas imorgon. Ber så JÄTTEmycket om ursäkt för att det tagit tid....

http://tomtensdotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards