Direktlänk till inlägg 24 november 2007

Rimfrost...så vackert.

Av Camilla - 24 november 2007 10:08

Godmorgon på er!

Hoppas att ni alla mår bra.

I dag har vi några minusgrader och rimfrost ute...så vackert..

Hoppas att vädret består.

Det blev en sen natt .

Satt uppe till klockan var 02.00  och pysslade.

Målade och stansade ut bokstäver till kort.

Vilken lycka att få ha den lilla gröna maskinen.

Alfabetet är super.

Nu ska frukost fixas till barnen och sedan bär det i väg till Ullared...Fy farao hoppas att det inte är någon kö bara..

Ville först lägga ut korten och det bruna har legat ett tag nu.

Har inte riktigt vetat hur det skulle vara..

men så här blev det...


Sedan har vi det blåa kortet...Jag blev bara såå nöjd med min målning..

Pappret hittade jag på Magnolia igår..

Och här är mitt Alfabet...skratt...


 Sedan har jag ett Rött kort på gång kommer säkert i morgon..

Ha en bra dag.

Kram: Camilla


Här kommer korten...


 
 
SasSa

SasSa

24 november 2007 17:30

De är jättefina! Det blåa gillade jag jättemycket. Jättefina papper och dekorationer. Så kul att du äntligen fått ditt alfabet.
Så hittade du mycket i Ullared? Var det mycket folk? Varit sugen på att åka dit men inte vågat pga just mycket folk. Hatar att gå där när man knappt kommer fram.
Tack söta du;-), du gör mig alltid så glad!!
Kram SasSa

http://sawila.blogspot.com

 
Leila

Leila

25 november 2007 00:20

Ojoj .. vad fina kort. Tycker bägge är det bästa ... fniss ..
Du är så duktig på det här. J
Hoppas du hade trevligt i Ullared och hittade mycket att köpa.
*kram*
Leila

http://leila.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

26 november 2007 15:35

Jättefina kort.
Jag har hållt på några månader längre än dig men räknar mig fortfarande som nybörjare.
Det finns ju så mycket olika metoder och prylar så man blir nog aldrig färdiglärd.
Vilken fin vovve du har....jag har själv två tikar.
Titta gärna in på min blogg www.vildaella.blogg.se
Kram!

http://www.vildaella.blogg.se

 
SusanneSj

SusanneSj

27 november 2007 19:37

Vilka ljuvliga kort, hur fina som helst.
Vad snyggt du färglägger.
Du får jättegärna länka : D
Kram o ha bra och tack för jättegullig kommentar.

http://susannesj.blogg.se

 
Hanneles jul

Hanneles jul

27 november 2007 20:28

Fina kort du gör.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Alexandra

Alexandra

29 november 2007 11:30

Va kul att du hittat till min sida. Självklart får du länka till mig. Vovvsen var ju bara för söt. Du är ju superduktig! Så fina saker du gör! JAg tror att jag måste länka till dig minsann... :)
Kramiz!

http://www.zmulan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 10 januari 2008 16:37

  Hejsan nu är den nya bloggen öppen.. Har varit lite strul med den , och hoppas att det löser sig snart. Jag hoppas att ni följer med mig på min resa , jag har löst biljett åt er. Så tryck på länken så åker vi.....   Kram Camilla. http://pysselsida...

Av Camilla - 9 januari 2008 21:19

  Hejsan ! Hoppas att ni mår bra, I dag har jag varit ledig och har tränat Nova lite och städat.. Nu är jag färdig med mina första DT kort för Magnolia. Upplägget på korten gick bra. Jag blev själv jätte nöjd med korten. Målningen är jag nog mest nö...

Av Camilla - 7 januari 2008 22:27

  Hejsan.. Åhh..Måste tacka till tusen för alla mail och rara komentarer som jag fått.. Åh, vad det värmer gott... Nu har det gått några dagar sedan jag fick reda på att jag blivit DT - på Magnolia. Och det känns faktiskt riktigt bra. Men lite konsti...

Av Camilla - 4 januari 2008 18:26

  Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Ja...nu har jag inget kort att visa för er...ler... Bara text att läsa.   Nu är det officielt....Jag är en av Magnolias DT Designers.. Jag kan knappt tro att det är sant....men det är det. I början av November sö...

Av Camilla - 31 december 2007 10:37

  Hejsan på er alla... Tänk ...Solen skiner just nu och det är några minusgrader ute ...             Vad har hänt?... Morgon promenaden är avklarad, Nova och jag var ute i runt 1 timma. Ingen blöt hund som skulle spolas runt mage och tassar..Så skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards